شامپو کافئین و جنسینگ کارل

قیمت: 14000 تومان

جنسینگ یکی از گیاهان دارویی مخصوص شرق آسیا می باشد که دارای آنتی اکسیدان های طبیعی، ویتامینها  و مواد معدنی می باشد که البته خواص زیادی دارند از ان جمله می توان به کنترل چربی مو ، ضد ریزش ، ضد شوره بودن ان اشاره کرد .باید تاکید کنیم جنسینگ باعث رشد سریع موها نیز می شود.

تحقیقات نشان داده است که عصاره جنسینگ برای جلوگیری از ریزش مو می تواند بسیار موثر باشد.

جینسنگ با جلوگیری از مرگ سلول های طبیعی پوست باعث افزایش تعداد سلول های پاپیلای پوستی در پوست سر می شود، همچنین جنسینگ در رفتار با ریشه مو به مانند ماده موثره و اثبات شده ماینوکسیدل عمل می کند و باعث احیا رشد موهای از دست رفته می شود به این ترتیب که جنسینگ با تحریک جریان خون در فولیکول های مو  و افزایش جذب اکسیژن توسط سلولهای پیاز مو باعث رشد مو و جلوگیری از ریزش مو می شود.


علاوه بر این ترکیبات گلوکوزاید موجود در جنسینگ با ساقه مو غلافی تشکیل می دهند که مانع از آسیب به ساقه مو توسط نور ماورابنفش خورشید می شوند.

همچنین این محصول دارای کافیین نیز می باشد که کافئین می‌تواند با مهار عوامل اصلی ریزش مو، یعنی هورمون دی هیدروتستوسترون و آنزیم فسفو دی استراز از ریزش موها جلوگیری كند

کافئین علاوه بر بهبود گردش خون پوست سر،‌ محرک رشد فولیکول مو است و رشد مو را مستقیما از ریشه موها تحریک می کند. کافئین به همراه ترکیبات موثر موجود در این محصول از غلاف مو حرکت کرده، خود را به ریشه مو می ‌رساند همینطور کافئین تاثیر مثبت بر حیات ریشه مو دارد و طول عمر ریشه مو را افزایش می‌ دهد.

کافئین به تمامی نواحی پوست سر نفوذ نموده و با جلوگیری از اثرات مضر هورمون تستسترون و انرژی رسانی مناسب از ریزش ارثی مو جلوگیری می‌ کند. . کافئین با مهار آنزیم 5 آلفارد وکتاز (عامل اصلی ریزش موی آندروژنیک) موجب کاهش ریزش مو و تقویت موهای ضعیف می گردد.


برخی از خواص شامپو کافیین وجنسینگ کارل:

–دارای عصاره قوی جنــســینگ
–ضد ریزش و رویش مجدد مو
–کنترل چربی موی سر
–صد در صد بلند کننده
–ضد موخوره
–حالـــت دهنده
–تقویت کننده ریشه مو
مناسب برای انواع موها


       سوال از نده


به سرزمین خوش آمدید ریزش ,جنسینگ ,کافئین ,ریشه ,جلوگیری ,پوست ,اصلی ریزش ,جنسینگ کارل ,شامپو کافئین منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تخفیف Hayden7yc3yki accueil سایت قلعه ویلا چربی گیر فایبرگلاس پرسه